مؤمنان آخرالزمان با هیچ گردبادی از عقاید خود عقب‌نشینی نمی‌کنند
کد خبر: 4118900
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
حجت‌الاسلام‌ مؤمنی:

مؤمنان آخرالزمان با هیچ گردبادی از عقاید خود عقب‌نشینی نمی‌کنند

سخنران حرم بانوی کرامت با بیان اینکه گردبادها، تندبادها، تهدیدها و تهمت‌ها زمانه هیچ تأثیری بر روح و جان مؤمنان آخرالزمان ایجاد نمی‌کند، گفت: ملتی که مقتدرانه ایستادگی می‌کند، به شرط شکرگزاری و امانت‌داری، بی‌شک زمینه‌ساز قیام آخرین ذخیره الهی خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ سیدحسین مومنی، استاد حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌ سیدحسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که شامگاه 11 بهمن‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن اشاره به آغاز دهه ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت است؛ اگر قدر بدانیم و شاکر و امانتدار خوبی باشیم، قطعا انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌سازی ظهور صاحب‌الزمان(عج) موفق‌تر عمل خواهد کرد.  

وی ادامه داد: اگر جریان مهدویت در جامعه حاکم شود، جامعه مملو از عدل و داد خواهد شد؛ جامعه آرمانی مهدوی اهل اقامه نماز، ایطای زکات و اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر با تأکید بر اینکه دشمن با شعارهایی که ظاهری زیبا و فریبنده و عمقی خطرناک دارد، می‌خواهد مردم را غافل کند، اظهار کرد: مردم غیور ایران همواره پای اعتقادات دینی و بیرق امیرالمؤمنین علی(ع) ایستاده‌اند. سیل جمعیت ملت در تشییع جنازه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی بر پیکره یاوه‌گویان و مزدوران استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه دشمن با شعارهای فریبنده و آزادی‌های بی‌حد و مرز و ترویج فرهنگ هالیوودی، موانع بی‌شماری را پیش روی حرکت جامعه به سمت جامعه مهدوی ایجاد می‌کنند، بیان کرد: براساس روایات اسلامی مردی از اهل قم قیام کرده، اعتقاد درونی خود را آراسته به خالق هستی کرده، مردم را به حق دعوت و تجلی‌بخش آمال و آرمان‌های ائمه اطهار(ع) خواهد بود.

مؤمنی در ادامه ضمن اشاره به آیه شریفه «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا» به قدرت وصف‌ناپذیر نیروهای مسلح انقلاب اسلامی در مقابله با دست‌درازی‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ملتی که خدا را داشته باشد و با خدا باشد همه چیز را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه گردبادها، تندبادها، تهدیدها و تهمت‌ها زمانه هیچ تأثیری بر روح و جان مؤمنان آخرالزمان ایجاد نمی‌کند و هیچ‌گاه از باورها و عقاید خود عقب‌نشینی نکرده‌اند، اظهار کرد: ملتی که مقتدرانه ایستادگی می‌کند، به شرط شکرگزاری و امانت‌داری، بی‌شک زمینه‌ساز قیام آخرین ذخیره الهی خواهد بود.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بیرق ائمه اطهار(ع) به برکت خون شهدا، در هیچ جای عالم مثل ایران اسلامی بلند و برافراشته نیست، اضافه کرد: در دوران غیبت، تنها عده‌ای مسلمان خالص انتظار فرج ذخیره الهی را می‌کشند.

وی با بیان اینکه با آمدن حجت بن الحسن(عج) درد و رنج‌ها رخت بر خواهد بست، اظهار کرد: شک و تردید از مهمترین آسیب‌هایی است که در عصر غیبت سایه‌اش را می‌گستراند؛ لذا دشمن با تقویت شک و تردید در جامعه و فتنه‌انگیزی، تمام تلاش خود را برای ایجاد موانع تحقق آرمان مهدوی به‌کار می‌گیرد.

مؤمنی ضمن تبیین چگونگی ثبات قدم در طریق انتظار به روایت «طُوبى لِشيعَتِنا المُتَمَسّكينَ بِحُبِّنا فى غَيْبَةِ قائِمِنا الثّابِتينَ عَلى مُوالاتِنا وَ الْبَراءَةِ مِن أَعْدائِنا»، اشاره کرد و یادآور شد: هر کسی می‌خواهد در عصر غیبت از آسیب‌های آخرالزمان مصون بماند، باید تمسک به محمد و آل محمد(ص) داشته باشد و از هر چیز و کسی که بوی دشمنی با اهل بیت(ع) می‌دهد، برائت و دوری بجوید.

انتهای پیام
captcha