۶۳ محفل قرآنی در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4118719
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
در دهه فجر

۶۳ محفل قرآنی در گیلان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان از برگزاری ۶۳ محفل انس با قرآن همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در محافل قرآنی دهه فجر استان گیلان تلاوت می‌کنند.

محمدمهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن چهل ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر 63 محفل انس با قرآن در بقاع شاخص و مساجد استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در محافل قرآنی دهه فجر، افزود: حمید شاکرنژاد از مشهد، حسین فردی و سعید پرویزی از تهران، مهدی غلام‌نژاد از البرز قاریان ممتاز بین‌المللی و ملی هستند که در این ایام در محافل استان تلاوت می‌کنند.

قربانیان هدف از برپایی محافل قرآنی را ترویج فرهنگ قرآنی و قرآن خوانی در جامعه و همچنین تأکید بر الهامات و برداشت‌های راهبردی انقلاب اسلامی از قرآن کریم مطرح کرد و گفت: این محفل قرآنی با همکاری سازمان‌ها و نهادهای عضو کمیته قرآن و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان و توسط ادارات اوقاف و امور خیریه از 11 تا 22 بهمن‌ماه در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha