پارلمان اروپا با تحریم سپاه راه به جایی نخواهد برد
کد خبر: 4118502
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

پارلمان اروپا با تحریم سپاه راه به جایی نخواهد برد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بی‌شک پارلمان اروپا با تحریم سبزپوشان سپاه راه به جایی نخواهد برد.

سپاه حضرت عباس(ع)  اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، در دیدار با طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران اردبیل که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر کشور آشوبی برنامه‌ریزی‌شده از سوی دشمنان بود، اظهار کرد: گذشت زمان ثابت کرد که هدف و نیت پلید دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور به بهانه‌های مختلف، راه‌اندازی جنگ اعتقادی بود.

وی افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران ولی‌نعمت سپاه هستند و صد‌البته سپاه خود را مدیون مردم می‌داند، دشمنان یاوه‌گو و یاغی با انتشار محتواهای صددرصد کاذب و اختصاص بودجه‌های کلان برای این امر، سعی در تحریف دین مبین اسلام دارند غافل از اینکه ملت ایران الهام‌گرفته از معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و بصیر هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تأکید بر گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و پیروی از فرامین ایشان با عشق و علاقه در یوم‌الله ۲۲ بهمن حاضر شده و حماسه‌ای ماندگار در اذهان جهانیان خلق کرده و خشم و انزجار خود را در فضای حقیقی و مجازی از دشمن همیشه شکست‌خورده به گوش عالمیان برسانیم.

محمدی‌اصل افزود: به هیچ عنوان این اتفاق منجر به تضعیف روحیه ما نخواهد شد چرا که مردم حسینی ایران همیشه پشتیبان سپاه بوده و به‌طور قطع دشمنان با این اقدام خصمانه راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: جوانان ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، مقابله با فتنه و دیگر برنامه‌های شوم دشمنان، الحق‌والانصاف خوش درخشیدند، لذا برخی از جوانان ما بر اثر تبلیغات دروغ و اخبار کذب فضای مجازی دچار گمراهی شده‌ و با عملیاتی‌کردن فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب این مسئله حل‌شدنی است چراکه همین نوجوانان پاک دنباله ۳۶۰۰ شهید دانش‌آموز هستند‌.

وی تصریح کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا حفظ حجاب برای خواهران سفارش شده، دشمن دین و ایمان ما را مورد هدف قرار داده و دائم در حال برنامه‌ریزی برای سلب غیرت و عزت ما است، اما آحاد مسلمان ایران با نام و یاد سالار شهیدان رشد کرده و هرگز مهر و محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را معامله نخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha