دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4118480
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 10 بهمن، با مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار آیت الله دری نجف آبادی با مدیر حوزه علمیه خواهران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 10 بهمن، در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ماه رجب، شعبان و رمضان فرصت مناسبی برای عاشقان اهل‌بیت(ع) است و باید قدر این فرصت را بدانیم.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: حوزه‌های علمیه مانند دانشگاه اهل‌بیت(ع) است که همه باید تلاش کنیم نمره قابل قبولی کسب کنیم. اولین توصیه بنده به شما اهمیت به تلاش و تحصیل بیشتر در دانشگاه اهل‌بیت(ع) است. اگر در این میدان نمره قابل قبولی کسب کنیم در میدان‌های دیگر نیز می‌توانیم موفق باشیم. این میدان اولین میدان در راه موفقیت همه ما است و همه باید تلاش کنیم که طلاب که در مدارس مشغول تحصیل هستند نیز در این راه موفق باشند. تلاش در تربیت شاگردان ممتاز باید در درجه اول کارها قرار گیرد.

امام‌جمعه اراک با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب بیان کرد: همه این امکانات که در حال حاضر وجود دارد به برکت انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده است در غیر این صورت هرگز نمی‌توانستیم این‌چنین امکاناتی برای تحصیل خواهران فراهم کنیم. همه باید قدردان نعمت‌های انقلاب باشیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم.

وی گفت: تعداد مدارس حوزوی در استان مرکزی حدود ۵۰ مدرسه است که به برکت انقلاب ایجادشده است ولی قبل از انقلاب این‌چنین نبوده و تعداد مدارس حوزه بسیار کم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت انقلاب دین شیعه واقعی به جهانیان معرفی‌شده، ما نسبت به شهدا، امام، انقلاب و نسل‌های آینده مدیون هستیم و اگر غفلت کنیم در برابر خداوند مسئول هستیم. اگر می‌خواهیم فردا مشمول عنایات اهل‌بیت (ع) باشیم باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام
captcha