اعزام 1600 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4118314
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

اعزام 1600 دانش‌آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌ بن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه یک هزار و 600 دانش‌آموز دختر تا پایان بهمن‌ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: از 9 بهمن‌ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و این دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

امیر جعفری، معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌بن ابی طالب(ع) استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، امیر جعفری، معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌ بن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه یک هزار و 600 دانش‌آموز دختر این استان تا پایان بهمن‌ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: از یکشنبه، 9 بهمن‌ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و این دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در 10 مرحله و هر بار در قالب چهار اتوبوس تا پایان بهمن‌ماه راهی اردو‌های راهیان نور می‌شوند، افزود: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم. نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند و با حضور در یادمان‌های شهدا از آنها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌ بن ابیطالب(ع) قم بیان کرد: در آذرماه امسال حدود 700 دانش‌آموز پسر مدارس متوسط دوم استان قم در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام دانش‌آموزان دختر قمی دومین سری از اعزام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور است.

انتهای پیام
captcha