آغاز ثبت‌نام دوره «تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی» در اردبیل
کد خبر: 4118268
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

آغاز ثبت‌نام دوره «تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی» در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی» با هدف ارتقاء سطح اجرای مسابقات و محافل قرآنی در استان خبر داد.

اوقاف و امور خیریه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، نهم بهمن‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل، از آغاز ثبت نام دوره آموزشی «تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی» در استان خبر داد و اظهار کرد: با هدف ارتقاء سطح اجرای مسابقات و محافل قرآنی، این دوره آموزشی برگزار و بر این اساس، متقاضیان می‌توانند تا سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری، با مراجعه به وبگاهReg.stdqrn.ir نسبت به ورود و ثبت‌نام خود به این درگاه اقدام کنند.

وی بیان کرد: پس از ثبت‌نام اولیه، ارزیابی و فایل اجرایی دوره ارسال می‌شود و افراد منتخب پس از سطح‌بندی نهایی براساس نتایج آزمون (کتبی و عملی) انتخاب شده و نهایتا با حضور ۶۰ نفر (آقا و خانم) و در مدت ۶ ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به شرایط عمومی و تخصصی شرکت کنندگان دوره تصریح کرد: شرایط دوره تابعیت جمهوری اسلامی ایران التزام عملی به احکام اسلامی و قانون اساسی، حُسن شهرت و شایستگی اخلاقی، عدم سوء پیشینه کیفری، داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال سن در زمان ثبت‌نام، سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون مجری‌گری، دارا بودن صدا و چهره مناسب اجرا، توانایی مطلوب در ارتباط مؤثر با مخاطبان، تسلط بر فنون گویندگی، دارا بودن ظاهر و پوشش موجه (برای خانم‌ها داشتن چادر الزامی است) و متناسب با برنامه‌های قرآنی و... است، لذا دارندگان مدارک تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم و یا رتبه‌های برتر مسابقات در سطوح مختلف به شرط دارا بودن سایر شرایط در اولویت خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: بارگذاری فیلم اجرا توسط متقاضیان، ارزیابی و انتخاب نفرات واجد شرایط جهت ورود به دوره، دریافت شهریه شرکت در دوره، تعیین اساتید، محتوای آموزشی، زمان و مکان اجرای طرح، برگزاری دوره به‌صورت مجازی و حضوری (حدود ۳ ماه) و برگزاری آزمون‌های نهایی (کتبی و عملی)، سطح‌بندی و صدور گواهینامه قبول‌شدگان از جمله مراحل دوره است.

انتهای پیام
captcha