اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دهه فجر
کد خبر: 4118215
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴

اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دهه فجر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای ویژ‌ه‌برنامه‌های متنوع ویژه دهه فجر به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.

مجتبی صداقت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، 9 بهمن‌ در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌های این سازمان در ایام‌الله دهه فجر، از اجرای طرح «بوم‌گردی انقلاب» با مشارکت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد خبر داد و گفت: در قالب این طرح دانش‌آموزان در نقاطی که به نوعی با انقلاب مرتبط است، حضور یافته و راویان انقلاب به بیان خاطراتی خواهند پرداخت.

وی، برگزاری نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در 30 مدرسه شهر یزد، برگزاری جشن انقلاب ویژه کودکان در محل امامزاده جعفر(ع) و برگزاری ۱۰ جشن بزرگ منطقه‌ای در پنج منطقه شهر یزد را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: به مناسبت دهه فجر هر شب اجرای سرود نمایش ویژه دهه فجر و برنامه‌های متنوعی در میدان امیرچقماق خواهیم داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: امسال برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر یزد در قالب جشنواره برنامه‌هایی پیش بینی شده که اجرای گروه‌های سرود، نمایش، جشن انقلاب و ... در طول مسیر از آن جمله است.

صداقت اختتامیه رویداد گردشگری شهری، پخش مستند پولیتزر: خون‌نامه دردناک ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی واقعه محرم سال ۶۲ شمسی در جبهه غرب یزد و رویداد استعدادیابی ستاره شهر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این سازمان بیان کرد.

وی از برگزاری دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد به عنوان محوری‌ترین برنامه دهه فجر یاد کرد و گفت: این المپیاد ورزشی همزمان با آغاز دهه فجر شروع به‌کار خواهد کرد و ورزشکاران در سه بازه زمانی از ۱۲ بهمن ماه امسال تا ۳۱ خردادماه سال آینده در ۵۵ رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

صداقت با اشاره به اینکه تاکنون یک‌هزار و ۷۰۳ ورزشکار از محلات مختلف برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند بیان کرد: این رقابت‌ها در ۳۷ رشته بخش انفرادی، ۱۶ رشته در بخش تیمی، دو رشته به صورت خانوادگی و البته 6 رشته در بخش جانبازان و معلولان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha