شکست دشمنان در لایه‌های جنگ ترکیبی علیه ایران
کد خبر: 4117870
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

شکست دشمنان در لایه‌های جنگ ترکیبی علیه ایران

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان انواع لایه‌های جنگ ترکیبی را بر علیه ملت ایران امتحان کردند، اما همه تیرهای دشمن به سنگ خورد.

سردار یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، امروز ۸ بهمن ماه، جمعی از خادمیاران رضوی به منظور محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران و حمایت از پاسداران با حضور در ستاد سپاه انصار الرضا علیه السلام  استان با فرماندهان و پاسداران این مرکز دیدار کردند.

سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در این نشست اظهار کرد: همسنگران و پاسداران پیشکسوت ما نیز در جمع خادمیاران رضوی حضور دارند که خدمت رسانی به مردم مناطق محروم ارائه داده و راه پاسداری را در کسوت خادمیاری ادامه می‌دهند.

 وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا با این اقدام خود می‌خواست تیر آخری که بر علیه نظام جمهوری اسلامی در چنته دارد را بیندازد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: در اغتشاشات اخیر دشمنان انواع لایه‌های جنگ ترکیبی را بر علیه ملت ایران امتحان کردند و همه تیر های دشمن به سنگ خورد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۳ سال که از عمر انقلاب گذشته توانسته است در صحنه‌های مختلف رسالت پاسداری خود از نظام جمهوری اسلامی را به درستی انجام دهد.

یوسفی بیان کرد: پاسداران در مجموعه سپاه انصارالرضا و رزمندگان در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا استان و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری همچنان بسیار محکم تر از قبل رسالت پاسداری خودشان را انجام خواهند داد و ما تا آخرین قطره خون خود را تقدیم نظام، انقلاب و رهبری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha