دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» در کازرون برگزار شد
کد خبر: 4117861
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» در کازرون برگزار شد

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» در این شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره بیش از 250 نفر از ارکان شجره طیبه صالحین کازرون شرکت کردند.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 8 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: دوره معارف اسلامی طرح «ولایت» با حضور بسیجیان شهرستان کازرون در سالن اجتماعات شهیدان داوودی سپاه ناحیه کازرون برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره با حضور بیش از 250 نفر از ارکان شجره طیبه صالحین شهر کازرون با حضور اساتید شهرستانی امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی و استانی حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار، مسئول امور قرآنی و امور رحانیون تعلیم و تربیت سپاه فجر به مدت یک روز انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در این دوره موضوعاتی از جمله جهاد تبیین، تعلیم و تربیت در جامعه و چگونگی انجام طرح‌های تربیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توکل در پایان یادآور شد: دوره معارف اسلامی طرح ولایت در شهرستان کازرون با هدف افزایش توان معرفتی، بصیرتی و مهارتی ارکان شجره طیبه صالحین در چند مرحله جهت آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با موضوعات مطرح شده در شهرستان کازرون برگزار شد.

انتهای پیام
captcha