درخشش دانش‌آموزان کرمانی در المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور
کد خبر: 4117828
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش‌آموزان استان کرمان در المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور خبر داد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش‌آموزان استان کرمان در المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور خبر داد و گفت: آریا رشیدی دانش‌آموز کرمانی از دبیرستان علامه حلی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان موفق به کسی مدال طلای المپیاد شیمی شد که به عضویت تیم المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران هم در آمده است.

وی افزود: فاطمه معتمدی و مهدی حسن‌زاده هم از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان موفق به کسب مدال طلای المپیاد ادبی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: دانش‌آموزان سنا حمیدیان در رشته شیمی، فاطمه زعیم در رشته تفکر و کار و آیناز اسلامی در رشته ریاضی از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان هم موفق به کسب مدال نقره شدند.

رضایی گفت: عسل شهابی‌نژاد، دانش‌آموز بافتی و محمد سعید بلوچی، دانش‌آموز ناحیه یک کرمان در رشته تفکر و کار مدال نقره، عرفان کاظمی از ناحیه یک کرمان در رشته رایانه، مبینا ابراهیمی از ناحیه دو کرمان، آرش زنگی‌آبادی از ناحیه یک کرمان در رشته نجوم، فاطمه عبداللهی از ناحیه دو کرمان در رشته تفکر و کار و محمدمهدی اسماعیلی از ناحیه یک کرمان در رشته ادبی مدال برنز را از آن خود کردند.

انتهای پیام
captcha