اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره آموزش مجریان برنامه‌های قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 4117774
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره آموزش مجریان برنامه‌های قرآنی در کرمانشاه

ثبت‌نام اولین دوره آموزش و ارتقاء مجریان محافل و برنامه‌های قرآنی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از هشتم بهمن‌ماه آغاز و فراخوان آن در کرمانشاه اعلام می‌شود.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام اولین دوره آموزش و ارتقاء مجریان محافل و برنامه‌های قرآنی خبر داد و اظهار کرد: این دوره از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در دوره مذکور از هشتم بهمن در کرمانشاه آغاز و تا ۲۵ همین‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق درگاه http://reg.stdgrn.ir اقدام کنند.

سهیلی تصریح کرد: لینک ثبت‌نام تا قبل از هشتم بهمن باز نمی‌شود و اطلاعات تکمیلی پس از آن منتشر خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درخصوص اهداف برگزاری این دوره، گفت: توانمندی‌های علمی، اطلاعات عمومی و تسلط به حوزه‌های مرتبط با اجرا از اصول اساسی کار اجرا است که در این دوره بدان پرداخته خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: مجری که برنامه‌های قرآنی را اجرا می‌کند باید اطلاعات کاملی در حوزه‌های مختلف داشته باشد و کسی که مجری می‌شود باید بپذیرد که علاوه بر حوزه تخصصی اجرایش باید اطلاعات کاملی در حوزه‌های دیگر داشته باشد و برگزاری دوره‌های آموزش مجریان برنامه‌های قرآنی می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار مجری قرار دهد.

انتهای پیام
captcha