مسابقه کتابخوانی «رویش جهادی» ویژه دانش‌آموزان یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 4117703
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

مسابقه کتابخوانی «رویش جهادی» ویژه دانش‌آموزان یزدی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از برگزاری اولین دوره مسابقه کتابخوانی «رویش جهادی» با محوریت معرفی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، دانشمند جهادی کشور ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی با معرفی دکتر کاظمی آشتیانیعلی صدری اصفهانی،‌ معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری رویداد «رویش جهادی» با محوریت معرفی دانشمند جهادی، دکتر کاظمی آشتیانی خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شناخت دانش‌آموزان از این شخصیت علمی، این رویداد در قالب برگزاری مسابقه شخصیت‌شناسی دکتر کاظمی آشتیانی، نشست مجازی تبیبن شخصیت و همچنین تولید محتوا و پادکست با موضوع معرفی دکتر کاظمی آشتیانی طراحی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در قالب این رویداد اظهار کرد: اولین دوره مسابقه کتابخوانی «رویش جهادی» به مناسبت هفدهمین سالگرد عروج زنده‌یاد کاظمی آشتیانی شامل خاطراتی از توان و اراده این دانشمند جهادی از زبان دکتر بهاروند، به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ویژه دانش‌آموزان مقطع هفتم الی دوازدهم برگزار خواهد شد.

صدری اصفهانی ادامه داد: دانش‌آموزان سراسر استان می‌توانند از طریق آدرس https://formafzar.com/form/yed7z یا اسکن بارکد درج شده بر روی بنر مسابقه به محتوای متنی و پادکست تهیه شده دسترسی پیدا کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی مهلت ثبت‌نام در این مسابقه را از طریق لینک یاد شده و تا بازه زمانی 15 بهمن‌ اعلام کرد و گفت: آزمون این مسابقه نیز 20 بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09132741783 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha