برگزاری بیش از یک‌هزار برنامه دهه‌فجر به همت ستاد کانون فرهنگی مساجد
کد خبر: 4117691
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

برگزاری بیش از یک‌هزار برنامه دهه‌فجر به همت ستاد کانون فرهنگی مساجد

مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان امسال در ایام فجر ۴۷ عنوان برنامه با یک‌هزار و 65 ویژه‌برنامه در مساجد و مدارس استان برگزار می‌کند.

مهدی بیکی مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، مهدی بیکی، مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد گلستان در نشست ستاد خبری دهه فجر که امروز، هشتم بهمن‌ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد،گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان امسال در ایام دهه فجر ۴۷ عنوان برنامه با یک‌هزار و 65 برنامه در مساجد و مدارس استان برگزار می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای گروه سرود، تریبون آزاد، امضای میثاق‌نامه انقلاب، پلاکاردنویسی و مسابقه کتابخوانی و پویش «سهم من»، برگزاری 10 شب در ۱۰ مسجد با موضوع جهاد تبیین، مسابقه کتابخوانی با نام «چوقوک» ویژه نوجوانان از جمله برنامه‌های دهه فجر ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد گلستان است.

بیکی به برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد سطح استان در ایام الله اشاره کرد و افزود: غبارروبی مزار گلزار شهدا؛ آذین‌بندی مساجد، برنامه فجرانه محلات، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزار مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان، شب شعر انقلاب، نشست جهاد تبیین، اجرای برنامه‌های جشن میلاد امام علی(ع) و شهادت حضرت زینب(س) از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان بیان کرد: یکی از برنامه‌های ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد پیوند مدارس با مسجد است که با این منظور مدارسی که در جوار مساجد وجود رادارد برنامه شادمانه و آشنایی آنها با مفاهیم انقلاب برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

بیکی گفت: ۲۲ کانون فرهنگی و هنری در مرکز استان، 567 کانون در روستاها، 255 کانون در شهرها، 207 کانون برای اهل‌سنت و 244 باب کتابخانه که در جوار کانون‌ها در استان فعالیت می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha