اعتکاف دانش‌آموزی در امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4117690
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

اعتکاف دانش‌آموزی در امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد از برگزاری این مراسم معنوی ویژه مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و نهم و در دو گروه پسران و دختران خبر داد.

اعتکاف دانش‌آموزی در امامزاده سید نصرالله یزدامیر طالبی، مسئول برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: با توجه به اهمیت حضور نوجوانان در امامزادگان و بهره‌مندی از فضای معنوی این مراکز، مراسم اعتکاف دانش‌آموزی پس از دوران کرونا به صورت حضوری در امامزاده سید نصرالله(ع) یزد در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: این مراسم ویژه مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و نهم در دو گروه پسران و دختران به صورت مجزا در روزهای 15 الی 17 بهمن‌ماه در این امامزاده واقع در بلوار دهه فجر برگزار خواهد شد.

طالبی مهلت ثبت‌نام در این مراسم را تا 10 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 الی 20 به آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد مراجعه و به صورت حضوری ثبت‌نام کنند.

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی امامزاده سید نصرالله(ع) یزد، برپایی حلقه‌های معرفت، جلسات قرآن کریم، برنامه شام میلاد و شب وفات حضرت زینب(س) و یادواره شهدای مدافع حرم، مناجات شبانه، مشاوره و آموزش مهارت‌های زندگی، جلسات پرسش و پاسخ و ... را از برنامه‌های این مراسم اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha