هتک حرمت به قرآن‌ نشان از اسلام‌هراسی دشمنان است
کد خبر: 4117579
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
امام جمعه سمنان:

هتک حرمت به قرآن‌ نشان از اسلام‌هراسی دشمنان است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی بابیان اینکه دشمن از گسترش اسلام‌خواهی مردم در اقصی نقاط جهان واهمه دارد، گفت: هتک حرمت به قرآن‌ نشان از اسلام‌هراسی دشمنان است.

هتک حرمت به قرآن‌ نشان از اسلام‌هراسی دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، ظهر امروز،  هفتم بهمن‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به اینکه هتک حرمت به قرآن‌ نشان از ترس دشمن مبنی بر گسترش اسلام است، گفت: با توجه به اینکه اسلام‌خواهی در اکثر نقاط جهان در حال گسترش است، لذا در اتاق‌های فکر خود اسلام‌ستیزی را جزو برنامه‌ها قرار دادند.

وی افزود: اسلام ابر قدرت‌ها را کنار زده و مردم را به اتحاد، وحدت و برابری فرا می‌خواند که در این راستا این هدف قرآن و اسلام برای قدرتهای بزرگ چندان خوشایند نیست و به هر بهانه‌ای تلاش دارد تا اسلام را بد جلوه دهد که هتک حرمت به قرآن نمونه بارز آن است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه اقدام سخیف دشمن پذیرفتنی نیست اظهار کرد: این اقدام استکبار حاکی از دشمنی آشکار آنها با اسلام است. امروز شاهدیم که اسلام‌خواهی در اقصی نقاط جهان رواج یافته و دین اسلام از محبوبیت زیادی برخوردار شده که بر این اساس با اهانت به قرآن کریم قصد دارند چهره اسلام را بد نشان دهند.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه اقدام سخیف هتک حرمت به قرآن کریم محکوم است، متذکر شد: برخی آزادی را بهانه قرار دادند تا اسلام را برای نسل جدید به گونه دیگری تعریف کنند، اما با بیداری ملتهای مسلمان این آرزوی دشمن تیری در تاریکی است که راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام
captcha