مساجد بهترین ظرفیت برای جذب جوانان در سازندگی کشور هستند
کد خبر: 4117489
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
فرمانده سپاه عاشورا:

مساجد بهترین ظرفیت برای جذب جوانان در سازندگی کشور هستند

سردار اصغر عباسقلی‌زاده بر ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت‌های جوانان تأکید کرد و گفت: مساجد در زمان حاضر بهترین ظرفیت برای جذب جوانان برای فعالیت در راستای سازندگی کشور هستند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، ششم بهمن‌ماه، در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه مراغه، بر ضرورت فعال شدن مساجد برای فعالیت‌های جوانان تأکید کرد و گفت: مساجد در زمان حاضر بهترین ظرفیت برای جذب جوانان برای فعالیت در راستای سازندگی کشور هستند.

وی با بیان اینکه مساجد ظرفیت بالایی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان دارند، افزود: اگر جوانان جذب مسجد و بسیج شوند در دام فضای مجازی گرفتار نخواهند شد. با جذب جوانان در مسجد و بسیج می‌توان مشکلات عمرانی و اجتماعی شهرها و محله‌ها را حل کرد.

سردار عباسقلی‌زاده گفت: مسجد باید محل خدمت‌رسانی، تبلیغ دین و آگاهی‌بخشی باشد و این مکان‌های مقدس می‌تواند تکلیف انسان در سطح جامعه و همچنین وظایف دینی‌اش را تبیین کند. اگر فردی در مسجد تربیت شود، امکان ندارد با دشمنان همراه شود. تبلیغات دشمنان در مورد کسانی که در مساجد و پای منبر حضور داشته‌ و هدف از خلقت و عشق به ولایت را درک کرده‌اند، تأثیر نمی‌گذارد.

وی همچنین تصریح کرد: افکار کسانی که در مساجد تربیت می‌شوند، ریشه الهی و معنوی دارد و بر همین اساس نیز پایه‌های ایمان و افکارشان محکم است؛ این افراد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را چنان درک می‌کنند که تبلیغات ضددینی دشمنان روی آنان بی‌اثر می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: ملت ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی روسفید هستند زیرا به وصیت نبی مکرم اسلام(ص)، امیرالمؤمنین(ع) و نائبان بر حق ائمه معصومین، امامین انقلاب عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیجیان جان برکف در همه زمینه‌ها از جمله پیروزی انقلاب، مقابله با داعش، خنثی کردن فتنه‌ها، خدمات‌رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی، غربالگری کرونا، توزیع بسته معیشتی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان پیشگام هستند.

سردار عباسقلی‌زاده همچنین صبر ملت ایران در برابر مشکلات را قابل قدردانی خواند و گفت: امروز در سایه ایمان به ولایت و پشتیبانی ملت، انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

انتهای پیام
captcha