اجرای رزمایش اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه در کرمان
کد خبر: 4117399
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

اجرای رزمایش اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه در کرمان

رزمایش کشوری توزیع ۴۲ هزار سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند سراسر کشور در کرمان برگزار شد. از این تعداد ۲ هزار سری جهیزیه به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان سهم مددجویان کرمانی است.

توزیع جهیزیه در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور، امروز، ۶ بهمن‌ماه و در حاشیه اجرای رزمایش کشوری توزیع ۴۲ هزار سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند سراسر کشور که در کرمان برگزار شد، گفت: از این تعداد ۲ هزار سری جهیزیه سهم مددجویان کرمانی است که شامل ۵ قلم کالای یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای این رزمایش از اعتبارات دولتی، کمیته امداد، خیران و بنیاد مستضعفان تأمین شده، افزود: در راستای حمایت و تقویت تولید داخلی همه این لوازم خانگی تولید از تولیدات داخلی تهیه شده‌اند.

بختیاری با اشاره به پرداخت یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات نقدی و کالایی در کشور طی سال گذشته، اظهار کرد: این زکات شامل گندم، گوسفند، خرما، فطریه و... است و امسال نیز پیش‌بینی بیش می‌شود میزان زکات پرداختی توسط مردم حدود یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان باشد.

رئیس کمیته امداد کشور به برگزاری جشن خودکفایی ۲ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این افراد از طریق تسهیلات کمیته امداد مشغول به کار شده‌اند که امروز جشن خودکفایی آنها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha