منبر فجر در ۴۴ مسجد شهری و روستایی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4117166
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

منبر فجر در ۴۴ مسجد شهری و روستایی کردستان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه ستاد فهما کردستان برنامه‌های متعددی را در سرفصل‌های مختلف در ایام دهه فجر پیش‌بینی کرده است، گفت: منبر فجر در ۴۴ مسجد شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

نشست کمیته دهه فجر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، پنجم بهمن‌ماه در نشست کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ستاد فهما کردستان برنامه‌های متعددی را در سرفصل‌های مختلف در ایام دهه فجر پیش‌بینی کرده است.

وی به نقش‌آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و افزود: مساجد پایگاه‌های بزرگ انسان‌سازی هستند و نیروهای جهادی، انقلابی، مبارز، فعال در عرصه‌های فرهنگی از مساجد تربیت می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر نسل جوان در برنامه‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، هنری و الگوسازی مناسب در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی را از اهداف کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در ایام دهه مبارک فجر ذکر کرد.

وی با اشاره به عناوین این برنامه‌ها افزود: جشنواره فجر انقلاب، میثاق، سرود، نورافشانی و تربیون آزاد از جمله عناوینی که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اول بهمن‌ماه در سطح کانون‌های مساجد استان آغاز و تا پایان یوم‌الله 22 بهمن ادامه دارد.

کیامهر به بخش‌های جشنواره فجر انقلاب اشاره و اظهار کرد: این جشنواره شامل بخش‌های فجرانه، حرف حساب، سهم من، مترسک‌ها، چغک و پلاکارد نویسی است.

وی یادآور شد: صدور و چاپ بیانیه بر روی بنر و امضای طومار در مساجد و تجمیع و نمایش آنها در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اجرای سرود در میادین اصلی شهرها، نورافشانی در مسجد همزمان با شب 21 بهمن ماه و ایجاد فضای پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و سخنرانان خبره و مسلط از دیگر برنامه‌های است که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ معرفی دستاوردهای انقلاب، تجلیل از ایثارگران، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی دانشجویی، برگزاری مسابقه پیامکی انقلاب، برگزاری نمایشگاه کتاب نماز، برگزاری گردهمایی ائمه جمعه و جماعت استان، برگزاری منبر فجر در ۴۴ مسجد شهری و روستایی استان، فعالیت پایگاه‌های مساجد در عرصه‌های خدمت، تبیین و امیدآفرینی، برگزاری میزهای خدمت در ۴۴ مسجد، از جمله برنامه‌های اعلام شده کمیته مساجد در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha