لزوم بهره‌برداری نهادهای متولی فرهنگ خوزستان از ظرفیت راهیان نور
کد خبر: 4117051
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

لزوم بهره‌برداری نهادهای متولی فرهنگ خوزستان از ظرفیت راهیان نور

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: نهادهای متولی فرهنگ استان باید نهایت بهره برداری را از ظرفیت راهیان نور ببرند، به گونه‌ای که خروجی این فرآیند مهم را در رفتار نسل امروز جامعه شاهد باشیم.

دیدار مدیر حوزه هنری خوزستان با سردار حاجتیبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، محمد شهبازگهروئی، رئیس حوزه هنری خوزستان در دیدار با سردار عبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر هم‌افزایی بیشتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

وی تعامل بیشتر در ارائه تولید محتوای مناسب به نسل نوجوان و جوان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور را خواستار شد و گفت: نهادهای متولی فرهنگ و همچنین دستگاه‌های ارزشی استان باید نهایت بهره برداری را از ظرفیت راهیان نور ببرند، به گونه‌ای که خروجی این فرآیند مهم را در رفتار نسل امروز جامعه شاهد باشیم.

شهباز گهروئی افزود: خوزستان به واسطه میزبانی از کاروان‌های عظیم راهیان‌نور یک بستر مناسب برای شناساندن فرهنگ غنی دفاع مقدس و تقویت روحیه جهاد و ایثار است. سرزمینی که می‌توان حماسه‌های بزرگ را به عینه به نسل جوان نشان داد.

سردار مرادحاجتی نیز ظرفیت راهیان‌نور دانش‌آموزی را یک فرصت طلایی برای ارتباط با این نسل دانست و گفت: مخاطب شناسی درست در امورات فرهنگی باعث می‌شود که فاصله ما و نسل فرزندان این مملکت که به شدت در معرض هجمه دشمنان هستند، کمتر شود.

انتهای پیام
captcha