بانوان مبلغ دانشگاه لرستان تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4116776
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

بانوان مبلغ دانشگاه لرستان تجلیل شدند + عکس

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر (ع), آغاز ماه رجب و گرامیداشت مقام زن, طی نشست هم‌اندیشی و گفت‌وگومحور با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مُبَلِغ مذهبی سراهای دانشجویی دانشگاه، تجلیل شد.

تجلیل از بانوان مبلغ مذهبی دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست هم‌اندیشی و گفت‌وگومحور بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، سوم بهمن‌ماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) و آغاز ماه رجب برگزار شد.

در این نشست، بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را درباره مطالبات صنفی و شغلی، راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف دانشجویی و برخی موضوعات فرهنگی محیط‌های دانشگاهی، مطرح کردند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) و آغاز ماه رجب، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را متعلق به همه اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌دور از هرگونه خط‌کشی‌های سیاسی دانست.

وی برگزاری نشست‌های مختلف هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه لرستان و بیان منطقی مطالبات و دیدگاه‌ها را از جمله اقدامات مفید و سازنده برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه دانست.

حاتمی‎کن‌کبود نقش و کارکرد سرپرستان سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) را بسیار مهم دانست و گفت: تقویت فعالیت شبکه تبلیغ مذهبی و مبلغان مذهبی در سطح سراهای دانشجویی در راستای ترویج هرچه بهتر آموزه‌های دینی، دارای اهمیت است.

حجت‌الاسلام فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه بیان کرد: فعالیت بانوان مبلغ مذهبی در سطح سراهای دانشجویی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و جهاد تبیین بسیار مهم و اثرگذار است.

میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان نیز در سخنانی تلاش همه بانوان شاغل دانشگاه لرستان از جمله بانوان شرکتی و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی را کوششی اثرگذار برای پیشبرد امورات و اهداف دانشگاه متناسب با مفهوم دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی دانست.

در پایان این نشست با اعطای هدیه از بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی دانشگاه تجلیل شد.

یادآور می‌شود، این نشست در سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha