تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین توصیه شهدا به ملت است
کد خبر: 4116739
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین توصیه شهدا به ملت است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین توصیه شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی به ملت بزرگ کشورمان است.

تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین توصیه شهدا به ملت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 4  بهمن در یادواره شهدای عدالت و سالگرد شهادت حاجی قلی‌زاده دادستان خوی، که در تالار مجتمع بوتراب خوی برگزار شد، گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه و اینکه ما ملت امام و مقتدای‌مان را تنها نگذاریم، مهم‌ترین توصیه شهدای گلگون‌کفن نظام‌اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا از ملت بزرگ کشورمان خواسته‌اند، در عمل و به‌معنای واقعی کلمه پیرو خط حضرت امام (ره) باشند، ادامه داد: اگر وصیت‌نامه شهدا را با دقت مطالعه کنیم، با این نکته روبه‌رو خواهیم شد، همچنین چنانچه سیره و سبک زندگی‌شان را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم، در عمل به این موضوع پایبند بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه آرمان ما ظهور حضرت حجت(ع) است، ادامه داد: ما به سمت پیروزی در حرکت هستیم، بنابراین یاس، ناامیدی، سیاه‌نمایی و مواردی از این دست بدون‌شک دسیسه دشمنان نظام و انقلاب است، پس باید هوشیار باشیم.
سردار شهسواری خاطرنشان کرد: امیدواری، نشاط، بالندگی، توجه به موفقیت‌ها و دیدن افق روشن ویژگی یک فرد انقلابی است، به‌ویژه اینکه دعای خیر خانواده شهدا و امدادهای شهدا همراه‌مان است، فقط کافی است، کمی صبوری پیشه کنیم، تا مشکلات برطرف شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، گفت: آنهایی که مدعی بودند، انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید، امروز شاهد هستند، ما در آستانه 44 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و برای نکوداشت آن با جدیت در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستیم.

وی اضافه کرد: سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نفت، معدن، ذخایر طبیعی و منابع مالی نیست، بلکه مهم‌ترین سرمایه ما ایمان و اعتماد مردم است، که ضمن حفظ آن برای تقویت و ارتقای اعتماد ملی به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداریم.

انتهای پیام
captcha