سلسله وبینارهای «جهان بانو» برگزار می‌شود
کد خبر: 4116700
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
با روایتی از زنان موفق ایرانی؛

سلسله وبینارهای «جهان بانو» برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی» به مدت دو روز (4 و 5 بهمن‌ماه) در بستر مجازی اسکای روم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده این سازمان در نظر دارد سلسله نشست‌های تخصصی «جهان بانو» با موضوع «روایتی از زنان موفق ایرانی» را در حوزه کارآفرینی، ورزش، فرهنگ و هنر و علم و دانش به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار کند.

نخستین نشست آن طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (4 و 5 بهمن‌ماه) در دو بخش از ساعت 10:30 تا 12:30 و 14 تا 16 به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

در روز اول این نشست، خانم سوده عقلی‌مقدم، استاد دانشکده شریعتی، دارای مدرک دکترای الکترونیک و مهندسی کامپیوتر(نرم‌افزار) و خانم فاطمه علمداری، مدیرعامل گروه صنعتی اجتماعی امید نور، کارآفرین نمونه کشور به بیان نقطه نظرات خود می‌پردازند.

روز دوم این نشست مجازی به سخنرانی خانم وجیهه سامانی، نویسنده برگزیده کشور و دبیر پانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد و خانم فریسا نکومنش‌راد، ورزشکار (غواص، معلم خلبان، رکورد دار گینس در ورزش‌های هوایی و دریایی) اختصاص می‌یابد.

بنابر اعلام این خبر، این نشست تخصصی از طریق بستر مجازی اسکای روم به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/alhoda_1401/jahanbanoo در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha