جشنواره دوسالانه امامان پایگاه‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116599
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

جشنواره دوسالانه امامان پایگاه‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود

به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، جشنواره دوسالانه امامان پایگاه‌های اجتماعی به منظور ایجاد رقابت و تشویق امامان پایگاه‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، بهزاد طارمی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، صبح امروز ۳ بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پایگاه‌های اجتماعی به عنوان پایگاه دینی، محل نشر معارف اسلامی و سرچشمه معارف اسلامی است که توسط امام جماعت رونق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسجد حلقه اتصال روحانیت با مردم است، گفت: در مساجد علاوه بر اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی بایستی به حل مشکلات مردم منطقه کمک کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه پایگاه‌های اجتماعی محوری‌ترین ایده برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، گفت: امامان پایگاه‌های اجتماعی می‌توانند با تشکیل هسته‌های فکری، راهکارهای مناسب برای محرومیت‌زدایی ارائه دهند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به نقش امامان پایگاه‌های اجتماعی در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد اشاره کرد و یادآور شد: سیاست مسجد باید سیاست اسلام و انقلاب باشد، اما از سیاسی‌کاری و جناح‌گرایی باید پرهیز شود.

وی یکی از اهداف ایجاد پایگاه‌های اجتماعی را کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم زنجان خواند و گفت: لازم است تا تمام دستگاه‌های متولی در محرومیت‌زدایی از این مناطق همکاری کنند.

طارمی با بیام اینکه در هر منطقه محروم یک آسیب توسط پایگاه‌های اجتماعی شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع آن انجام می‌شود، گفت: روحانیون با توجه به ارتباط گسترده‌ای که با اقشار مختلف مردم دارند، می‌توانند در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

به گفته معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، جشنواره دوسالانه امامان پایگاه‌های اجتماعی به منظور ایجاد رقابت و تشویق امامان پایگاه‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha