مسکن خانواده‌های بی‌بضاعت در اردبیل احداث می‌شود
کد خبر: 4116356
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مسکن خانواده‌های بی‌بضاعت در اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: درصدد هستیم تا سال آینده بخشی از واحدهای مسکونی خانواده‌های بی‌بضاعت را تامین کرده و برای احداث آن تمهیدات لازم را به عمل آوریم.

مسکنبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، دوم دی‌ماه، در جلسه هماهنگی طرح‌های اشتغال‌زایی در اردبیل اظهار کرد: بیش از 298 میلیارد تومان به 4 هزار و 421 طرح کمیته امداد استان ارائه و زمینه اشتغال 6 هزار نفر فراهم شده است که امید می‌رود ادامه تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات خودکفایی و درآمدزایی در استان جزو اولویت‌های اساسی و مهم است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم از طریق تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به احداث مسکن مددجویی و نیز طرح‌های مختلف این مجموعه موفق عمل کرده و در راستای احداث مسکن از ظرفیت بنیاد علوی و سپاه استان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: 313 فرصت شغلی با پرداخت 180 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود از منابع مختلف چهار هزار و 421 طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا در استان اردبیل برای مددجویان کمیته امداد اجرایی شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: طرح‌های تسهیلاتی به میزان 298 میلیارد تومان پرداخت شده که درصدد هستیم با اجرایی‌سازی طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرین زمینه حمایت از مددجویان کمیته امداد را فراهم کرده و در راستای ایجاد 6 هزار فرصت شغلی با طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرین نسبت به حمایت از مددجویان کمیته امداد گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: رسیدن به نقطه خودکفایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف انقلابی در دستور کار است و اولویت نخست برای ما تقویت نظام اقتصادی و درآمدی است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطر نشان کرد: درصدد هستیم تا سال آینده بخشی از واحدهای مسکونی خانواده‌های بی‌بضاعت را تامین کرده و برای احداث آن تمهیدات لازم را به عمل آوریم.

انتهای پیام
captcha