اعلام مراسم هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت
کد خبر: 4116093
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

اعلام مراسم هفتگی حرم مطهر بانوی کرامت

برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از یکم تا هفتم بهمن‌‌ماه از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

مراسم هفتگی حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از یکم تا هفتم بهمن‌ماه از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه(س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صفدری، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا یزدی و مداحی حمید رنجبر، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام فرشاد یزدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر شهیدی و مداحی محسن فراهانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقداد تابش برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین حسینی صدر و مداحی عباس جوشقانی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی و مداحی حسن پاکزمان، سه‌شنبه در قالب محفل روایت‌گری شهدا با حضور علی کریمی تهرانی و مداحی حمید طیبی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا میرمعینی و مداحی سیدعلی حسینی‌تبار، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با کرسی تلاوت مهدی علم‌خواه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی نائینی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام سیدعلیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سرلک و سیدحسین آقامیری و از یکشنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی سیدرضا تحویلدار، حسن حیدرزاده، سیدرضا نریمانی، مهدی سلحشور و مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

شنبه بعد از نماز عشا مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یکم بهمن، دوشنبه صبح همزمان با سالروز تولد امام باقر(ع) و آغاز ماه رجب برنامه نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و بعد از نماز عصر مراسم مداحی توسط سیدمحسن بنی‌فاطمه و چهارشنبه صبح همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) برنامه نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر ظهیری و بعد از نماز عصر مراسمی با مداحی سیدعلی حسینی برگزار می‌شود.

همچنین پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و قرائت دعای سیدحسن علوی‌نژاد و بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای مهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت‌الاسلام جعفر واضحی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمد چراغی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha