نشست هم‌اندیشی با سمن‌های فعال در حوزه زن و خانواده برگزار شد
کد خبر: 4116067
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
در آذربایجان غربی

نشست هم‌اندیشی با سمن‌های فعال در حوزه زن و خانواده برگزار شد

نشست هم‌اندیشی با سمن‌های فعال در حوزه زن و خانواده با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با سمن‌های فعال در حوزه زن و خانوادهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 1 بهمن در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با سمن‌های فعال در حوزه زن و خانواده که با حضور کاووس حضرتی معاون اجتماعی سپاه شهدای استان در سالن جلسات بسیج بانوان آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: خانواده‌ها در نظام ارزشی دین مبین اسلام از شأن، منزلت و قداست خاصی برخودار هستند، بنابراین باید برای استحکام این پایگاه اجتماعی اهتمام کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده مثل سایر انواع پایگاه‌های اجتماعی مولود زمان و موقعیت خاصی نیست، بلکه همزاد بشر بوده و از دیرزمان تاکنون رکن طبیعی و اساسی جوامع انسانی به شمار می‏‌رود، خاطرنشان کرد: تشکیل خانواده ضرورت زندگی بوده، همچنین با طبیعت و سرشت انسان سازگار است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، از خانواده به عنوان نخستین آموزشگاه و پرورشگاه انسان یاد کرد و گفت: به همین دلیل دشمنان اسلام و ایران، این نهاد اجتماعی را در نوک حمله‌های خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه، بدون‌شک خانواده در  انتقال دادن فرهنگ و تمدن، کسب ارزش‏‌ها، فضایل انسانی و اخلاقی تأثیر بسیار زیادی دارد، گفت: امروزه دانشگاه، مدارس، رسانه‌های سمعی و بصری، شبکه‌‌های اجتماعی در شکل گرفتن شخصیت انسان مؤثر است، اما تأثیر خانواده هرگز کمرنگ نمی‌شود.

موسویان بر لزوم حفظ فرزندان در کانون گرم خانواده تأکید و بیان کرد: در این صورت می‌توان آنها را در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی مختلف مصون نگه داشت.

انتهای پیام
captcha