مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کنند
کد خبر: 4115937
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کنند

امام جمعه کرج با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در مقابل سپاه، گفت: دشمنان بدانند که سپاه در دل مردم است و ملت ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ دی‌ماه کرج با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در مقابل سپاه گفت: این اقدام پارلمان اروپا را دخالت در امور کشور خود می‌دانیم چرا که این حرکت در واقع جنگ رسانه‌ای است و خود دشمنان می‌دانند که حرف بی‌ربطی زده‌اند.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود نیروی نظامی رسمی یک کشور را در لیست تروریستی قرار داد، افزود: دشمنان بدانند که سپاه در دل مردم است و با این تهمت و حرف‌ها فاصله‌ای بین مردم و سپاه ایجاد نمی‌شود چرا که مردم ایران به لباس سبز پاسداری افتخار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: چقدر پارلمان اروپا بدبخت شده که با ضد انقلاب‌ها، منافقین علیه ایران اسلامی مشق شب می‌نویسد و فکر می‌کند با این موج و فشار سیاسی برجام را می‌تواند به نفع خود احیا کند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه اگر سپاه و اقدامات سردار شهید سلیمانی نبود امروز خود اروپا از عملیات‌های تروریستی داعش درامان نبود، خاطرنشان کرد: اگر مرزبانی ایران اسلامی نبود به واسطه هجوم مواد مخدر، زندگی در اروپا به صورت افسانه شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال اثر در باورها، تشخیص، امید، اتحاد و اراده نسل جوان هستند، افزود: چرا که نسل جوان به سرعت ارتباط گیری بین‌المللی دارد.

این مسئول بیان کرد: جنگ شناختی با اطلاعات شروع شده و با استفاده از فناوری بر روی شناخت افراد تاثیر می‌گذارد و این جنگ مبارزه با طرز فکر است و اگر بتوانند طرز فکر مردم را تغییر دهند باورها را تغییر خواهند داد.

وی افزود: دشمنان باورهای سیاسی و اعتقادی را نشانه گرفته‌اند. به طور مثال در این جنگ خدا را علت هر چیزی نمی‌دانند و سعی می کنند که باورها را دراین زمینه تخریب کنند. بر همین اساس باید جهاد تبیین به شدت و با دقت کار شود چراکه در جنگ ترکیبی کلمات گوینده را تحریف کرده و ناجوانمردانه با هماهنگی کامل باور را می‌کوبد چنانچه درهفته گذشته نمونه اش بود.

امام جمعه کرج در پایان با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است، در این دهه مبارک چهار محور اصلی که سوال برای جوانان و نسل امروز است شامل چرایی انقلاب، چگونگی انقلاب، دستاوردهای انقلاب و اینکه آینده انقلاب چه می‌شود تبیین شود.

انتهای پیام
captcha