دستگیری چند فعال فرقه انحرافی در همدان و تویسرکان
کد خبر: 4115858
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

دستگیری چند فعال فرقه انحرافی در همدان و تویسرکان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی یک عملیات اطلاعاتی تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در همدان و تویسرکان از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان دستگیر شدند.

علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در راستای کاهش فعالیت‌های فرقه‌ای طی یک عملیات اطلاعاتی تعدادی از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه را در همدان و تویسرکان دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات ۹ نفر از فعالان فرقه انحرافی عرفان حلقه در سطح استان دعوت، احضار و دستگیر شدند که پس از تفهیم اتهامات، پرونده قضایی آنها برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: این افراد با استفاده از بی‌اطلاعی برخی از شهروندان و با ادعاهای واهی مانند فرا درمانگری، شفابخشی، تشعشع دفاعی، ترک اعتیاد و ... اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و آموزش‌های انحرافی می‌کردند.

وی ادامه داد: اقدام این افراد منجر به آسیب‌های روحی روانی، انحراف در اعتقادات، توهین به مقدسات و در نتیجه تضعیف اعتقادات، آلوده‌سازی اخلاقی مخاطبین، تضعیف و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

کریم‌پور با تأکید بر بصیرت‌افزایی گفت: مردم فهیم استان ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌های انحرافی عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود می‌توانند هرگونه برگزاری کلاس، تجمع و فعالیت‌های افراد در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha