دوران تسلط غربی‌ها بر امت اسلامی پایان پذیرفته است
کد خبر: 4115681
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

دوران تسلط غربی‌ها بر امت اسلامی پایان پذیرفته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران تسلط غربی‌ها بر امت اسلامی پایان پذیرفته است و امروز این شکست را در چهره سیاستمداران و رسانه‌های غربی می‌توان مشاهده کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستصعفینبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار غلام‌رضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ۲۸ دی در همایش بزرگ شبکه تربیتی صالحین آذربایجان غربی که در حسينيه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا دو قطب و قدرت حاکم هستند که یکی برخواسته از دوره رنسانس است که در طول تاریخ گذشته توانست یک تمدن علمی تشکیل دهد اما چون خود را بدون خدا می‌دید امروز بشر را به جایی رسانده است که مشاهده می‌کنیم و در طول ۳۰۰ سال جنگ‌های متعدد، ظلم‌های گوناگون و غارت منابع کشورهای مسلمان و مستضعف از مهم ترین شاخصه‌های تمدن غربی است.

وی افزود: تمدن غربی تلاش می‌کند جوانان و مردم آن‌گونه فکر کنند که او می‌خواهد و برای آن‌ نظریه‌های متعددی ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین قطب دوم در دنیا را انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز تمدن غرب دارای گفتمان نیست و چیزی برای بیان کردن ندارد و کارشان به جایی رسیده است که به فرهنگ برهنگی و همجنس‌گرایی، بی‌دینی و کنار زدن فطرت الهی انسان تمسک می‌جوید و دنبال این هستند که جوانان کشورها را به سمت پوچ‌گرایی و مصرف‌کننده سوق ‌دهند و بر اثر این تفکر، آمار خودکشی در غرب غوغا می‌کند.

وی با تاکید بر این که تمدن غرب به پایان خود رسیده است، افزود: در یک دوره‌ای غربی‌ها با تولید گفتمان‌ها، جذابیت‌هایی را ایجاد کردند اما باقی نماند و خودشان اعتراف کردند که اسلام گفتمان غالب در دنیای بشر گرفتار شده در بحران معنویت بوده و اسلام تنها راه چاره است و گسترش اسلام بر فراگیر شدن اسلام در اروپا از راه گفتمان را، انقلاب اسلامی به وجود آورد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: همه نقشه‌های دشمنان برای متوقف کردن گفتمان انقلاب اسلامی است و اروپایی‌ها با لشکرکشی یک میلیون نفری آمدند قبله اول مسلمین را اشغال کنند نتوانستند و ۱۷۰ سال جنگ‌های سلیبی طول کشید و میلیون‌ها نفر کشته شدند، و اروپایی‌هایی نیت شوم خود در جنگ‌های سلیبی را در قالب یک رژیم جعلی صهیونیستی اجرا کردند و این انقلاب اسلامی بود که همه بازی‌های آن‌ها را به هم زد.

وی خاطرنشان کرد: این که امروز می‌بینید اگر در کشور توطئه آمریکایی، صهیونیستی، فرانسوی و انگلیسی اتفاق افتاد و شکست خوردند برای مهار انقلاب اسلامی بود و معادلات دشمن بر اساس مؤلفه‌های مادی شکل می‌گیرد و هیچ وقت شاخصه های معنوی را در محاسبات خود راه نمی‌دهند و ما باید برای ادامه راه انقلاب اسلامی نقشه‌های خود را تکمیل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مرحله‌های دولت‌سازی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی در انقلاب اتفاق بیفتد و اشتباهات خود را جبران و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم و این امر در گرو تربیت نیروهای مومن و انقلابی است و کارنامه ما در این عرصه درخشان است و نمونه آن بصیرت مردم در فتنه‌ها و تقدیم بیش از دویست هزار شهید در دفاع از این انقلاب است.

وی افزود: عداوت دشمن استمرار دارد و آن ها به دنبال این هستند که جوانان ما را صید کنند و اجازه ندهند جوان ما به سمت تکثیر الگوی انقلاب اسلامی و بیدار کردن امت های اسلامی حرکت کند و متاسفانه این نقشه‌های دشمنان در برخی کشورهای اسلامی در حال عملیاتی شدن است و اروپایی‌ها و غربی‌ها در ممالک اسلامی تقسیم کار کرده‌اند.

سردار سلیمانی ادامه داد: کار تربیت و هماهنگی سلبریتی‌ها در ایران در اغتشاشات اخیر را به سفارت فرانسه سپرده‌اند و انگلیسی‌ها کارهای امنیتی را به عهده گرفته‌اند و امروز می‌بینیم از اعدام یک جاسوس‌شان این همه برآشفته شده‌اند.

وی تاکید کرد: دوران تسلط غربی‌ها بر امت اسلامی پایان پذیرفته است و امروز این شکست را در چهره سیاستمداران و رسانه‌های غربی می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام
captcha