کسب مقام چهارمی مسابقات سراسری ارتش توسط جوان سیستانی
کد خبر: 4115609
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

کسب مقام چهارمی مسابقات سراسری ارتش توسط جوان سیستانی

رئیس مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان گفت: در رقابتی بسیار حساس، یکی از قاریان جوان و آینده‌دار این استان که مولود جلسات قرآنی سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان است، توانست رتبه چهارم مسابقات سراسری ارتش ایران را به خود اختصاص دهد.

رضا حقیقی فر معاون پژوهشی مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستانرضا صفدری، رئیس مجمع قرآنی السابقون سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، با اشاره به سطح بالای برگزاری مسابقات قرآنی که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 27 دی‌ماه برگزار شد، گفت: خوشبختانه از استان سیستان و بلوچستان نیز یکی از جوانان با استعداد و آینده‌دار در این مسابقات شرکت کرد که با حول و قوه الهی توانست مقام چهارم مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: رضا حقیقی‌فر از قاریان جوان و آینده‌دار استان سیستان و بلوچستان و معاون پژوهشی مجمع قرآنی السابقون است که مولود جلسات قرآنی در سرای قرآن و نهج‌البلاغه زاهدان است؛ وی در این دوره از مسابقات توانست در رشته قرائت درخشش بسیار خوبی داشته باشد. 

یادآور می‌شود، مرحله سراسری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن با راهیابی نفرات برتر ادارات نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا آمیغ زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۷
0
0
ماشاالله
captcha