ویژه‌برنامه‌های دهه فجر متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان باشد
کد خبر: 4115535
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان باشد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر کیفیت‌، تنوع و اجرای برنامه‌های دهه فجر متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان گفت: اثر این اقدامات باید بر دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان اصلی آموزش‌و‌پرورش نمود داشته باشد.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان امروز، 28 دی‌ماه در اولین نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این نشست ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر گفت: بزرگداشت دهه مبارک فجر که حاصل رهبری حضرت امام(ره)، مجاهدت و ایثارگری‌های آحاد جامعه و حضور پرشور آن‌ها در میدان بود، یکی از رسالت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح آموزش‌و‌پرورش افزود: به وسیله اجرای برنامه‌های کیفی و بومی‌سازی شده در پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه باید در اجرای برنامه امسال خلاقیت لازم وجود داشته باشد، بیان کرد: هدف ما از گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید است که این کار باید با داشتن خلاقیت لازم و برنامه‌های شاد و متنوع و هدف‌دار صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: باید تمام ابهامات را برای نسل جدید تببین کنیم و نمود انقلاب را در سطح مدارس بیش از پیش جاری کنیم چرا که امروز دشمن با تمام توان به میدان مبارزه آمده است تا نسل جدید را از طریق ایجاد ابهامات غلط دچار سردرگمی کند.

ناظمی‌جلال همچنین با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز، حاصل انقلاب و خون شهداست افزود: وظیفه انسانی و اخلاقی ماست که آرمان‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را در تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر زنده نگه داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تأکید بر حضور مسئولان آموزش استان در تمامی سطوح در برنامه‌های این دهه و توجه به بحث کیفیت‌بخشی، تنوع و اجرای برنامه‌هایی متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان گفت: اثر این اقدامات باید در دانش‌آموزان به عنوان مخاطبان اصلی آموزش‌و‌پرورش نمود یابد.

ایرج فتاحی، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌و‌پرورش استان گفت: در جهت تعمیق باورها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) و رهبری، امسال نیز برنامه‌های دهه فجر با شکوه هرچه تمام‌تر در سطح مدارس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تمامی مناسبت ها به دلیل دارا بودن بیشترین تأثیرگذاری در سطوح مختلف اجتماعی بیان کرد: هدف از برگزاری باشکوه گرامی داشت ها و جشن های ملی، مذهبی و به خصوص ایام الله دهه فجر انقلاب، آشنا کردن نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش‌و‌پرورش استان یادآور شد: با توجه به وقایع چند ماه اخیر، برنامه‌های امسال باید نمود بسیار پررنگ‌تری در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام
captcha