اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان کرمانشاه رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان است
کد خبر: 4115300
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان کرمانشاه رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان استان را رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان دانست و گفت: با وحدت رویه‌ای که بین مسئولان استان وجود دارد امیدواریم به زودی شاهد افق‌های روشنی از موفقیت در برنامه‌های جاری استان باشیم.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ۲۷ دی در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از آمادگی نمایندگان استان با استاندار کرمانشاه برای رفع مشکلات و شکوفایی بهتر استان خبر داد.

وی استاندار کرمانشاه را فردی صادق در گفتار و امین دانست و افزود: بر این اساس مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد در مسیر پیشرفت و ترقی استان کرمانشاه در تمامی عرصه‌ها همکاری با استاندار را در برنامه‌های خود قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اولین جلسه خود را با استاندار کرمانشاه برگزار کرده و خوشبختانه خروجی خوبی داشته است و برای نیل به فردای بهتر برای مردم استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، نشست‌های بعدی را با استاندار برگزار کنند.

مصری اظهار کرد: اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان استان رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان است و با وحدت رویه‌ای که بین مسئولان استان وجود دارد امیدواریم به زودی شاهد افق‌های روشنی از موفقیت در برنامه‌های جاری استان باشیم.

انتهای پیام
captcha