پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پی شهادت «احمد کشوری‌نیا»
کد خبر: 4114480
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پی شهادت «احمد کشوری‌نیا»

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی پیامی به مناسبت شهادت سروان «احمد کشوری‌نیا»، فرمانده یگان امداد ساوه صادر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی و مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، پیامی به مناسبت شهادت سروان «احمد کشوری‌نیا» صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام راحل، شهادت سروان« احمد کشوری‌نیا» که با ایثار و فداکاری جان خویش را برای برقراری امنیت و آسایش جامعه فدا کرد و بعد از آن نیز با اهدای اعضا بدن خود جان تعدادی از هم وطنان را نجات داد را خدمت حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، فرمانده و پرسنل فراجا، مردم شریف استان مرکزی و لرستان و بیت مکرم آن رحیل الی‌الله تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و واسعه الهی و برای بازماندگان اجر و حسن عاقبت مسئلت داریم.

نیروهای جان برکف انتظامی همواره در سنگرهای مختلف از جمله امنیت، اقتصاد و جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی مدافعانی هستند که با نثار خون خود به مردم خدمت رسانی می‌کنند و این شهید بزرگوار نیز همانند سایر همرزمان به وظیفه خود عمل کرد و به شهادت رسید».

شهید کشوری‌نیا، 17 دی، در عملیات تعقیب خودروی سرقتی حامل قاچاقچیان در ساوه دچار حادثه و سپس مرگ مغزی شد و اعضای پیکرش به 5 بیمار نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha