بازدید از موزه فاطمی برای مادران رایگان شد
کد خبر: 4114190
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

بازدید از موزه فاطمی برای مادران رایگان شد

بازدید از موزه فاطمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای تکریم مقام مادر در روز جمعه 23 دی‌ماه برای مادران رایگان و برای خانواده و همراهان نیم‌بها خواهد بود.

بازدید از موزه فاطمی برای مادران رایگان شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای تکریم مقام مادر بازدید از موزه فاطمی در روز جمعه ۲۳ دی‌ماه برای مادران رایگان و برای خانواده و همراهان نیم‌بها خواهد بود.

یادآور می‌شود موزه فاطمی با چیدمان جدید و محتواگرا، به‌عنوان نخستین موزه ایران و اولین موزه وقفی جهان با ۴۰ گونه آثار موزه‌ای شامل اشیاء باستانی، تاریخی و هنری از پنج‌هزار سال پیش تا روزگار معاصر پذیرای عموم مردم در طول سال است.

موزه فاطمی واقع در میدان آستانه جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان به میراث فرهنگی و تاریخی موزه فاطمی در طول سال نیز می‌توانند با تهیه بلیط موزه فاطمی به صورت مجازی از درگاه قم تیکت به نشانی http://qomticket.com/26 از تخفیف های ویژه بهره‌مند شوند.

همچنین برای هماهنگی بازدید گروهی از موزه فاطمی به صورت نیم‌بها نیز علاقه‌مندان می توانند با شماره تلفن ۰۲۵-۳۷۱۷۵۲۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha