جزئیات برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اهواز
کد خبر: 4113662
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

جزئیات برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اهواز

دبیر اجرایی ستاد چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن طی یک نشست خبری جزئیات این رویداد را که از 22 تا 28 دی در اهواز برگزار می‌شود، تشریح کرد.

حجت الاسلام فائزیبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام فائز فائزی، دبیر اجرایی ستاد چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در نشست خبری چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که امروز، سه‌شنبه، ۲۰ دی در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار شد، درباره این رویداد قرآنی گفت: تمهیدات برگزاری مهمترین رویداد قرآنی کشور در استان خوزستان در حال انجام است. افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۲ در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته در اهواز ادامه پیدا می‌کند، گفت: افتتاحیه این رویداد ساعت ۱۰ چهارشنبه 28 دی در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار خواهد شد.

فائزی با اشاره به دو بخش مسابقات آقایان و بانوان افزود: مسابقات آقایان از 23 تا 27 دی هر روز از ساعت 15 تا 21 در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار می‌شود. رقابت بانوان نیز در سالن اجتماعات گیت بوستان از 24 تا 27 دی هر روز در ساعات 15 تا 21 انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۱۷۸ متسابق در مسابقات شرکت می‌کنند که ۸۴ خواهر و 98 برادر هستند. برگزیدگان این مسابقات به مسابقات بین‌المللی راه پیدا می‌کنند. این برنامه توسط شبکه قرآن، شبکه استانی خوزستان، شبکه کربلا و شبکه الاهواز پوشش داده می‌شود. 

دبیر اجرایی ستاد چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: سه هتل برای اسکان متسابقان، داوران، هیئت اجرایی و میهمانان در نظر گرفته شده است. این برای ما افتخار است که این مسابقات را میزبانی می‌کنیم.

فائزی در پایان گفت: از برنامه‌های دیگر این مسابقات، برگزاری دو جشنواره مطبوعاتی «قلم و قرآن» و «قاب قرآن» است که اصحاب رسانه می‌توانند در آنها مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha