اعزام 1500 دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 4113589
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

اعزام 1500 دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان‌نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از اعزام یک هزار و 500 دانش‌آموز البرز در بهمن‌ماه امسال به اردوی راهیان نور خبر داد.

اردوی راهیان‌نور

سردار فتح‌الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعزام یک هزار و 500 دانش‌آموز البرزی در بهمن‌ماه امسال به اردوی راهیان‌نور خبر داد و گفت: مهمترین اهداف اردوی راهیان‌نور، علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، بیان ایثارگری و رشادت‌های دلاورمردانه شهدا است.

وی با بیان اینکه اردوهای زیارتی راهیان‌نور دانش‌آموزی از برنامه‌های بسیار مهم فرهنگی است که می‌تواند در بهترین دوران عمر یک نوجوان تأثیر معنوی بسزایی داشته باشد، افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و بازدید از این مناطق بهترین کار فرهنگی است که می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البر با اشاره به اینکه برگزاری اردوی راهیان‌نور اثربخش، دغدغه‌ اصلی در آموزش و پرورش است، گفت: از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان برای برگزاری اردوهای مطلوب و مؤثر استفاده خواهد شد.

فتح‌الهی بیان کرد: در این سفر معنوی و فرهنگی، دانش‌آموزان از نزدیک با آثار جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار می‌کنند و اثرگذاری معنوی بسیار ارزشمند خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha