بزرگترین جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شیرازی برگزار شد
کد خبر: 4113477
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

بزرگترین جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شیرازی برگزار شد

بزرگترین جشن تکلیف دانش‌آموز دختر شیرازی با عنوان «بهار بندگی» و با حضور بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد.

جشن تکلیف، دانش‌آموزان دختر، حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس، بزرگترین جشن تکلیف دانش‌آموز دختر شیرازی با عنوان «بهار بندگی» و با حضور بیش از یک هزار و 100 دانش‌آموز امروز، 19 دی‌ماه در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد.

طرح «بهار بندگی» در راستای برنامه کشوری «نور چشم» در حوزه اقامه نماز در 4 کلان‌شهر کشور مشهد، شیراز، قم و تهران برگزار می‌شود که دبیرخانه جشن‌های تکلیف شیراز در آموزش و پرورش ناحیه 4 قرار گرفته است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب درباره دانش‌آموزان از آنان خواست تا توصیه‌های معظم‌له را در دستور کار قرار دهند.

وی، برپایی جشن تکلیف را در راستای اجلاسیه نماز عنوان کرد و گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران فعلی مدارس ارتباطشان با مسجد و حضور دانش‌آموزان در مساجد خواهد بود.

عسکری با بیان اینکه کادر مدارس از بین فرهنگیان دارای ارتباط با مساجد انتخاب خواهند شد، از مدیران مدارس خواست تا زمینه حضور دانش‌آموزان دختر را در حرم شاهچراغ(ع) و مصلاهای نماز جمعه فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را گرامی داشت و افزود: شهیدان آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز، دو دانش‌آموز شیرازی بودند که در حادثه حرم به شهادت رسیدند و هر دو مقید به انجام تکلیف شرعی بودند.

انتهای پیام
captcha