برپایی اردوی «از مدرسه تا دانشگاه» دانش‌آموزان برتر در شیراز
کد خبر: 4113447
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

برپایی اردوی «از مدرسه تا دانشگاه» دانش‌آموزان برتر در شیراز

اردوی یک روزه از مدرسه تا دانشگاه (راهیان پیشرفت) با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز ویژه دانش‌آموزان برتر شیراز برگزار شد.

اردوی راهیان پیشرفت، از مدرسه تا دانشگاه، دانشگاه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، اردوی یک روزه از مدرسه تا دانشگاه (راهیان پیشرفت) با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز ویژه دانش‌آموزان برتر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز امروز، 19 دی‌ماه برگزار شد که در آن دانش‌آموزان به بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه و ظرفیت‌های موجود در آن پرداختند.

دانش‌آموزان در این اردوی یک روزه از بخش‌های مختلف دانشگاه شیراز همچون آزمایشگاه تونل باد دانشگاه، آزمایشگاه مرکزی، شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه، امکانات رفاهی، تفریحی و دانشکده‌های مختلف دانشگاه شیراز بازدید کرده و با دانشجویان و اساتید مختلف به گفت‌وگو پرداختند.

محسن محمدی، رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز در این رابطه گفت: این اردو با هدف آشنایی دانش‌آموزان با امکانات دفاتر استعداد درخشان و بنیاد ملی نخبگان، توسعه روابط بین مدرسه و دانشگاه و همچنین بازدید از دستآوردهای مختلف علمی، پژوهشی، عملی و صنعتی دانشگاه شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردو تلاش شد بخشی از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز را در قالبی نوین به دانش‌آموزان معرفی کنیم، گفت: محمد مهدی عوض‌پور، دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک روایتگری و هدایت این اردو را به عهده داشت.

یکی از نکات قابل توجه در این اردو، نام‌گذاری‌های کلیدی و جالب ایستگاه‌های مختلف بازدید همچون‌ اقتدار نتیجه پشتکار، ابزار آسایش، همگام با تکنولوژی، کار تیمی آغاز پیشرفت، دروازه مهندسی، اکسیر جوانی، چرخنده های ترقی و ایستگاه آخر هم آغاز رسالت ساختن آینده بود.

انتهای پیام
captcha