نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران وارد بیرجند شد
کد خبر: 4113262
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران وارد بیرجند شد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران که به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی به بیرجند سفر کرده است، با استقبال مسئولان استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه شد.

ورود نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران که به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی به بیرجند سفر کرده است، امروز، ۱۹ دی‌ماه با استقبال حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعی از مسئولان خراسان‌جنوبی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

دیدار با مسئولان عالی رتبه خراسان‌جنوبی، شرکت در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان فرهنگی استان برگزار می‌‌شود از جمله برنامه‌های روز سفر اول ناصرابوشریف در سفر به بیرجند است.

همچنین نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران فردا، ۲۰ دی‌ماه به شهرستان مرزی درمیان سفر می‌کند و ضمن دیدار با فرماندار، در جمع علمای شیعه و اهل سنت به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر ناصرابوشریف به خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام
captcha