دولت سیزدهم گفتمان حقیقی انقلاب را دنبال می‌کند
کد خبر: 4113196
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت سیزدهم گفتمان حقیقی انقلاب را دنبال می‌کند

استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دولت سیزدهم، احیاگر ارزش‌ها و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، گفت: این دولت گفتمان حقیقی انقلاب را که مبتنی بر عدالت، جمهوریت و پیشرفت است، دنبال می‌کند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 18 دیماه، در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر در استان، دهه فجر را عید ملی، انقلابی و دینی ملت ایران خواند و با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانه تمدنی گام دوم انقلاب در این ایام، گفت: دولت سیزدهم گفتمان حقیقی انقلاب را که مبتنی بر عدالت، جمهوریت و پیشرفت است، دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای این دهه پیش‌بینی می‌شود باید در شأن انقلاب اسلامی باشد و امیدواریم با اهتمام همه مسئولان، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل برگزار کنیم.

خرم، تاکید کرد: در دهه فجر امسال، دو موضوع مهم باید به‌عنوان جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد؛ موضوع اول دستاوردهای انقلاب و موضوع دوم بیانیه تمدنی گام دوم انقلاب که باید از مهم‌ترین سیاست‌های دهه فجر امسال باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تبیین افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب در دهه فجر تاکید کرد و گفت: همه ادبیات دشمن این است که گذشته و آینده انقلاب را سیاه نشان دهد و در مقابل تلاش ما باید بیان افتخارات گذشته و ایجاد امیدواری به آینده باشد.

خرّم با بیان اینکه دولت سیزدهم، احیاگر ارزش‌ها و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، افزود: این دولت گفتمان حقیقی انقلاب را که مبتنی بر عدالت، جمهوریت و پیشرفت است، دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر آماده‌سازی پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر، گفت: در کنار افتتاح پروژه‌ها، هر مسئول باید در حوزه مسئولیت خود، دستاوردها و مقایسه وضع فعلی را با قبل از انقلاب به مردم اطلاع‌رسانی کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ابتکار و خلاقیت در فضاسازی محیطی و شهری ایام‌الله دهه فجر، تولید محتوای رسانه‌ای و فرهنگی درخصوص دستاوردهای انقلاب، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای بزرگداشت دهه فجر، بیان نقش استان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز تبلیغی و فرهنگ‌سازی تأکید کرد.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای تعرض به ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عفاف و حجاب بویژه در اغتشاشات اخیر، باید از فرصت این مناسبت فرخنده و هفته زن و روز مادر برای برگزاری برنامه‌های پرمحتوا در حوزه زن و خانواده استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha