انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی سرود «آسمان هشتم»
کد خبر: 4113004
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی سرود «آسمان هشتم»

مدیر کانون فرهنگی - هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم ویژه روستاهای کشور در بخش سرود به همت این کانون خبر داد.

فراخوان جشنواره ملی آسمان هشتم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ابراهیم ذاکری، مدیر کانون فرهنگی - هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی از توابع شهرستان میناب، شب گذشته، 17 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فراخوان پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم ویژه روستاهای کشور در بخش سرود به همت این کانون منتشر شد.

وی افزود: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از موضوعات بخش اصلی و پیامبر اعظم(ص) و شهید حاج قاسم سلیمانی از موضوعات ویژه این جشنواره هستند. جشنواره سرود ویژه آقایان است و هر گروه سرود می‌تواند در بخش اصلی دو اثر و در بخش ویژه یک ارسال کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی با تأکید بر اینکه گروه‌های سرود باید آثار خود را با گویش فارسی کلاسیک ارائه کنند، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره ارسال کننده اثر را تولیدکننده و صاحب اثر تلقی می‌کند و در صورت اثبات خلاف این موضوع، اثر موردنظر در هر مرحله‌ای که باشد حذف می‌شود.

ذاکری عنوان کرد: گروه‌های سرود علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند ویدیو اجرای خود همراه با مشخصات اثر (شناسنامه اثر، مشخصات اعضای گروه، مشخصات مربی و سرپرست به همراه شماره تماس، نام استان، شهرستان و روستا) را به شماره 09224186267 در طریق پیام‌رسان‌های گپ، بله، ایتا و روبیکا ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 28 دی‌ماه است و نتایج پنجم بهمن‌ماه سال جاری اعلام و مسابقات نیز از 24 تا 28 بهمن برگزار می‌شود، یادآور شد: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم 28 بهمن سال 1401 در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی بخش بنذرک شهرستان میناب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha