پویش «زندان جای مادران نیست» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4112962
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

پویش «زندان جای مادران نیست» در یزد اجرا می‌شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری پویش مهربانی با شعار «زندان جای مادران نیست» به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

پویش مهربانیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان، سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش مهربانی با شعار «زندان جای مادران نیست» ویژه آزادی زنان زندانی غیربزهکار و غیرعمد به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد خبر داد.

وی اظهار کرد: زندانی شدن یک فرد آسیب‌های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد اما زند‌ان برای زنان و ماد‌رانی که مرتکب جرایم غیرعمد شد‌ه‌اند، تبعات منفی بسیار بیشتری د‌ارد، زیرا زن و د‌وری زن از کانون خانواد‌ه به خصوص اینکه این د‌وری با زند‌انی شد‌ن وی رخ دهد، آثار و تبعات منفی فراوانی بر خانواد‌ه و فرزند‌ان د‌ارد که این موضوع همت خیران و نیکوکاران را برای آزادی این محکومان می‌طلبد.

عظیمی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۲۵ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که از این تعداد ۱۴ زندانی زن بودند و با تلاش ستاد دیه استان و همت نیکوکاران دارالعباده از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند و در تلاش هستیم تا همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد، با اجرای این پویش زمینه آزادی زنان زندانی در بند را فراهم آوریم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به راه‌های ارتباطی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد یا تماس با واحد روابط عمومی و مسئول جذب کمک‌های خیران این نمایندگی به شماره ۳۶۲۹۸۲۰۰ ارتباط برقرار کرده و نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha