برگزاری همایش زن روستایی، عشایر و کارمند در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4112896
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

برگزاری همایش زن روستایی، عشایر و کارمند در خراسان‌جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌‌جنوبی گفت: همایش زن روستایی، عشایر و کارمند از برنامه‌های هفته فرهنگی استان است. 

جلسه برنامه ریزی و تبیین برنامه‌های جشنواره زن روستایی، عشایر و کارمند خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌‌جنوبی، امروز ۱۷ دی ماه در جلسه برنامه ریزی و تبیین برنامه‌های جشنواره زن روستایی، عشایر و کارمند استان، اظهار کرد: هفته فرهنگی با رویکردهای مختلف برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌های هفته فرهنگی برگزاری همایش زن روستایی، عشایر و کارمند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این جشنواره در راستای جهاد تبیین به صورت علمی و عملی خواهد بود، تصریح کرد: احیای فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، جوانی جمعیت، ایجاد نشاط و امید آفرینی و نیز ارائه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از اهداف مهم این جشنواره است.

معاون استاندار اظهار کرد: از دیگر اهداف جشنواره ارائه توانمندی‌های زنان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اشتغالزایی و همچنین وجدان کاری زنان  است.

طالبی با بیان اینکه این جشنواره باید با برنامه ریزی مناسب برگزار شود، یادآور شد: تلاش شود اکثریت عوامل اجرایی برگزاری این جشنواره بانوان باشند.

مهدی جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در خصوص این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف معرفی برترین بانوان فعال و جهادی در بخش‌های مختلف اعم از روستایی، عشایری، کارمندان، طلاب، ورزشکاران، پلیس، خبرنگار، هنرمندان و غیره برای حمایت هر چه بیشتر و ایجاد نشاط و پویایی در حوزه بانوان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های مختلفی با محوریت معرفی توانمندی های بانوان استان اجرا خواهد شد و در پایان نیز از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف تقدیر به عمل خواهد آمد؛ این جشنواره روز یکشنبه ۲۵ دی ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد.

این جلسه با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و همچنین نمایندگان بانوان در ادارات و سازمان های مختلف همراه بود. 

انتهای پیام
captcha