جهاد خالصانه مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود
کد خبر: 4112866
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

جهاد خالصانه مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود

امام‌جمعه سلماس گفت: جهاد مخلصانه در راه خدا و ولایت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

جهاد خالصانه مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بودحجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  وهمرزمانش با حضور مردم ولایت‌مدار سلماس در چند روز گذشته برگزار شده است، از حضور آحاد مردم در این مراسم‌ قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه، شهید حاج قاسم سلیمانی را نباید یک شخص بدانیم، بلکه ایشان یک مکتب و جریان هستند، افزود: راه شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب برای همه معرفی شده است، به‌ویژه‌اینکه ایمان قوی، معرفت دینی، خودباوری، محبت به اهل بیت(ع)، شجاعت، دشمن‌شناسی، اعتماد به پیروزی و جهاد مخلصانه مهم‌ترین ویژگی‌ این مرد تاریخ‌ساز بود.

امام‌جمعه سلماس ثبات‌قدم و استواری در راه رسیدن به اهداف از جمله سایر ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: ایشان معلم استقامت برای ملت‌های مستضعف دنیا و حتی غیرمسلمان‌ها بود.                                                                                                

وی با بیان اینکه، رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی برای تقویت مادی، معنوی و روحی جبهه مقاومت تلاش کرده است، خاطرنشان کرد: مردم منتظر انتقام‌ خون شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هستند، ما نباید صبر کنیم ترامپ که فرمان ترور این شهیدان بزرگوار را صادر کرده، به مرگ عادی بمیرد، بلکه باید انتقام خون شهیدان گرانقدر ما از او گرفته شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی با بیان اینکه در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: نباید فراموش کنیم، هریک از این شهیدان در دامن مادری پرورش یافته‌اند، که برای پرورش و تربیت او زحمات زیادی را متحمل شده است.

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه مادران شهدا بدون‌تردید در پرآوازه کردن نام و یاد شهدا نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند، ادامه داد: این مادران بودند که به فرزندان خود درس ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم را دادند.

انتهای پیام
captcha