توزیع بسته‌های معیشتی کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 4112694
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

توزیع بسته‌های معیشتی کانون‌های مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از توزیع بسته‌های معیشتی گوشت مرغ در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی و نمین خبر داد.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۱۷ دی‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، از توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی و نمین خبر داد و گفت: 300 کیلوگرم گوشت مرغ به همت فعالان کانون‌های مساجد به‌مناسبت دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسته‌بندی و توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) صورت گرفت.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اجتماعی بچه‌های مسجد رسیدگی به امور نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت است که در سال‌های اخیر توانسته با توزیع بسته‌های معیشتی از این اقشار حمایت کند.

آمون یادآور شد: دهه مقاومت فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق بچه‌های مساجد با شهدا است و این حرکت فرهنگی نیز به تاسی از فداکاری شهدا صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha