آغاز ثبت‌نام انتخاب برترین بانوی تلاوت مجلسی
کد خبر: 4112444
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

آغاز ثبت‌نام انتخاب برترین بانوی تلاوت مجلسی

ثبت نام انتخاب برترین بانوی تلاوت مجلسی جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی آغاز شد.

به گزارش ایکنا، هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی و دومین دوره بخش بین‌الملل جشنواره (قاری الجمهور) از دهم شهریور تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران (تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مولوی تهران) در جریان است که برگزیدگان بخش آقایان مرحله حضوری و فینال رشته‌های قرائت و ترتیل هفدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی معرفی شدند.

با معرفی برگزیدگان بخش آقایان ثبت نام انتخاب برترین بانوی تلاوت مجلسی جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی آغاز شد. علاقه‌مندان به حضور در این بخش می‌توانند با مطالعه آئین‌نامه و ضوابط شرکت در جشنواره آثار صوتی خود را ارسال کنند.

رده سنی ویژه این بخش برای متولدین ۱۳۸۴ به قبل است که هفده سال کامل آنان طی شده و می‌توانند در این بخش حضور داشته باشند.

ضوابط و آئین‌نامه این دوره از مسابقات نیز به این شکل است که تلاوت باید به شیوه مجلسی‌خوانی با اقتباس از قراء مشهور جهان اسلام بوده و کاملا ضوابط فنی در آن رعایت شده باشد.

در این مرحله تلاوت به شیوه تقلید محض از استادان مصری مد نظر نبوده و باید ابتکارات و خلاقیت‌های شخصی در آن لحاظ شده باشد. میزان تلاوت ۵ الی ۷ دقیقه در بخش پذیرش آثار بوده و کمتر و بیشتر از این مقدار قابل بررسی نخواهد بود.

تلاوت باید به صورت صوتی ضبط شده و بدون داشتن هیچ افکت صوتی و تقطیع در تلاوت باشد. (خواندن و ضبط کردن با سیستم‌های صوتی باعث حذف در مرحله برسی تلاوت خواهد بود.

تلاوت باید با فرمت mp۳ ارسال گردد، ارسال آثار با فرمتی غیر از mp۳ برسی نخواهد شد. مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، شهر و استان محل سکونت، شماره تماس همراه فرد شرکت کننده) و معرفی باید به شکل زیر هم در اول تلاوت و هم هنگام ارسال اثر به همراه فایل صوتی سنجاق شده باشد.

مهلت ارسال آثار در این بخش تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. علاقمندان می‌توانند فایل تلاوت خود را برای حضور و ثبت در جشنواره به شماره ۰۹۱۹۴۸۷۴۱۹۹ در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان از طریق صفحات فضای مجازی و خبرگزاری‌ها در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱ خواهد بود.

ارسالی//فوری//آغاز ثبت‌نام انتخاب برترین بانوی تلاوت مجلسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha