آزادی 63 زندانی استان مرکزی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 4112329
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

آزادی 63 زندانی استان مرکزی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

رئیس کل دادگستری کل استان مرکزی بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، ۶۳ نفر از زندانیان استان مرکزی آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

آزادی زندانی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، ۶۳ نفر از زندانیان استان مرکزی آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: مراسم آزادی تعدادی از زندانیان حائز شرایط در آستانه سالروز شهادت سردار دلها به همت خیرین، گذشت و رضایت شکات، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، صدور رای اعسار، تلاش مسئولان زندان، ستاد دیه و دستگاه قضا برگزار و در پایان این آئین ۶۳ نفر از محکومان از زندان‌های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی نزدیک به ۱۴۰ میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته‌اند. اکنون ۱۲۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند، از مردم استان و خیرین خواستاریم که با کمک خود زمینه آزادی این زندانیان را هم فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha