دوره تربیت‌ مدرس «زیست عفیفانه» در قزوین آغاز به کار کرد
کد خبر: 4112273
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

دوره تربیت‌ مدرس «زیست عفیفانه» در قزوین آغاز به کار کرد

معاون بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری اولین دوره توانمندسازی ویژه کنشگران عفاف و حجاب و مدیران و مربیان مهدهای قرآنی بسیج با رویکرد زیست عفیفانه خبر داد.

زیست عفیفانهسمیه محرابی، معاون بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت‌گو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمندسازی ویژه کنشگران عفاف و حجاب و مدیران و مربیان مهدهای قرآنی بسیج، گفت: این دوره با رویکرد زیست عفیفانه از امروز ۱۴ دی‌ماه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شروع به کار کرده و تا پایان پانزدهمین روز دی ماه ادامه خواهد داشت است.

وی اظهار کرد: در کنار این دوره، افتتاحیه دوره تربیت مدرس حوزه مسائل زنان و خانواده هم برگزار می‌شود که ۱۵۰ نفر از بسیجیان و فعالان فرهنگی کنشگر عفاف و حجاب، مربیان مهدهای قرآن، و افرادی که به لحاظ سطح سواد و رشته تحصیلی و توانمندی، مهارتی در این ۲ حوزه دارند در آن شرکت کرده‌اند.

معاون بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: شرکت‌کنندگانی از هفت شهرستان استان قزوین در این همایش حضور دارند که اساتیدی در سطح ملی مسئولیت آموزش و تربیت این کنشگران فرهنگی را بر عهده گرفته‌اند.

وی افزود: این همایش ۲ روزه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و در ادامه کارگاه‌های حوزه زیست‌عفیفانه، توسط مؤسسه خیبر، در قالب چهار دوره با محورهای مشخص، به‌صورت بر‌خط برگزار خواهد شد همچنین دوره مسائل زن و خانواده هم تا پایان سال به‌صورت بر‌خط ادامه خواهد داشت تا ارتباط ما با این مدرسان به طور مستمر برقرار باشد.

محرابی خاطرنشان کرد: هدف آن است که افراد تعلیم دیده در این همایش، با تبیین مسائل و مطالب صحیح دینی، فرهنگی و اجتماعی اثر‌گذاری موثر و مفیدی بر جامعه دختران و بانوان داشته و بر رشد و بصیرت این جامعه هدف کمک کنند. لازم به ذکر است که این مدرسین تربیت یافته، مدارس آموزش و پرورش را هم تحت پوشش تعالیم خود قرار خواهند داد و در مجموع جامعه هدف مدرسین مسائل زن و خانواده، همه زنان و دختران استان قزوین هستند.

وی در پایان به سرفصل‌های آموزشی این همایش اشاره کرد و گفت: مباحث تخصصی عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، بررسی مسائل بین‌المللی زن و خانواده، واکاوی و جریان‌شناسی مسائل اخیر در کشور از جمله سر‌فصل‌هایی است که در این همایش به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خضری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۲۳:۵۹
0
0
سلام من هم خیلی علاقه داشتم شرکت کنم، متاسفانه شرایط سنی قرار دادند، امیدوارم این شرایط سنی برداشته بشود تا عزیزانی که دوست دارند بتوانندشرکت کنند
captcha