آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره «تئاتر سردار آسمانی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4112217
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره «تئاتر سردار آسمانی» در کرمان برگزار شد

آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری «تئاتر سردار آسمانی» با حضور جمعی از هنرمندان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری «تئاتر سردار آسمانی» با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، رئیس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان عرصه هنر، تئاتر، سینما و تلویزیون امروز، ۱۴ دی‌ماه در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی برگزار شد.

محسن روحی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا و سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، بیان کرد: شخصیت شهید سلیمانی برای همه به ویژه برای اهالی فرهنگ و هنر به‌قدری جذاب است که همه هنرمندان دوست دارند برای این شخصیت جهانی اثر هنری تولید و مکتب شهید سلیمانی را در قالب هنر معرفی کنند.

وی با اشاره به شخصیت جهانی شهید سلیمانی افزود: همه ابعاد سلوکی این سالک فی الله چه در ابعاد شخصی و چه در ابعاد سلوک اجتماعی، انسانی، فرماندهی و سیاسی قابلیت پرداختن در عرصه فرهنگ و هنر را دارد و همه ما به‌ویژه هنرمندان وظیفه داریم مسیر این سالک فی الله را پر رهرو کنیم و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

روحی میزبانی از هنرمندان کشور در جشنواره سردار آسمانی در کرمان را افتخار دانست و گفت: امیدواریم سال به سال بر کیفیت و کمیت آثار تولیدی این جشنواره افزوده شود.

انتهای پیام
captcha