نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دولت در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4112055
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹

نخستین دوره مسابقات قرآن کارکنان دولت در فارس برگزار می‌شود

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه‌های دولت در این استان خبر داد.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه‌های دولت در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه مذکور در دو بخش بانوان و قرآن برگزار خواهد شد، افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات از طریق ارسال فایل صوتی متسابقين در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

امیدواری با یادآوری اینکه هر شرکت‌کننده مجاز به شرکت در یکی از این رشته‌هاست، گفت: برای این مرحله از مسابقات، آیات انتخابی به‌عنوان قرعه‌ با رویکرد آیات مرتبط با موضوع شهادت و حجاب انتخاب شده است که شرکت‌کنندگان باید فایل صوتی خود را منطق با آیین‌نامه به شماره 09174264514 (خانم عبدی‌فرد) در پيام‌رسان ایتا و یا بله ارسال کنند.

دبیر برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه دولتی استان فارس، آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقات را 23 دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: رشته های اعلام شده مطابق آیین‌نامه داوری ستاد عالی مسابقات قرآنی (اوقاف) داوری خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه و تقدیر از رتبه‌های برتر مسابقات در بهمن‌ماه سال جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار و به تمامی شرکت‌کنندگان لوح یادبود مسابقات تقدیم خواهد شد.

امیدواری در پایان گفت: این مسابقات با مشارکت و همکاری استانداری فارس، اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامي استان فارس، گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha